Friday, February 26, 2010

TAK HABIS-HABIS

Aku dah xde masalah lg dgn Nisah ok. Ktrng dah sattle n we're fren like before. So, sila jgn kaitkan aku dgn mengatakan aku or isz bsk ati dgn nisa. xde motif nak bsk ati bknnya ko ade ape2 pun.

n now, the problem is u. n itupun bukan aku yang cari mslh, tpi ko yg cari mslh dgn men BLA je drpd rumah n mengata mcm2 psl aku. aku mmg x phm dgn ko punye perangai ni. padehal mlm 2 kuar, suke2, same2. hey, manusia2. mmg pndi bermuka2 dpn r. xyah xnk mengaku yg ko xde mengata ape2 psl aku k. klu xde, apsal plak tetibe nisah sound aku...kan??? x pasal2 aq lak yg b'gdh dgn dia padehal aq lg lame kwn dgn dia drpd ko la wei.

Hey, helloooooo...as u said, 'KLU X PUAS ATI, FACE 2 FACE R'. so, sape yg ckp x serupa bikin skrng ni??? am i rite??

Lg 1, perangai aku mmg bkn bgus sgt pun. mmg kdng2 blh buat org skit ati. but perangai ko jgk bukan nya elok sgt pun. jgn la pkir aku x pnh skit ati dgn ko. but we're fren. setakat benda2 kecik, x puas ati ni, small matter r bgi aku. sekejap skit ati, tpi pas2 lupe r. klu kwn yg mcm ko ni, x puas ati je lari n ckp2 blkng, ssh r. xde kwn mcm ni pun xpe.

Hey hellooooo...saye dah berkwan dgn cik isz lg lame la beb. 5 sem aq kwn dgn dia. ko igt ktrng x pnh gdh ke, berlwn2 mulut pun ade r. tpi sayang persahabatan la beb, xde r smpi nak bermusuh mcm ko. mengong.

*Mulai skrng ni, sila jgn kaitkan aku dalam hidup ko lg, dan anggap je aku x pernah kenal ko, OK??? Klu x puas ati lg, sila face 2 face.

No comments:

Post a Comment