Sunday, August 23, 2009

Membeli belah di M.Y.D.I.N

~Assalamualaikum~

SELAMAT BERPUASA kpd sesiapa yg berpuasa..hehe
hurm..bosan je rini..x tau nak wat pe..
Bangun je da pkul bpe..

Then,beberapa minit kemudian, adik aku telah mengajak aku utk teman dia g beli baju raya..
Dia sorang je lg xde bju raya..
da la dia mmg x leh beli baju raya yg siap jahit punye COZ mmg xde saiz..
bdn kecik sgt..
so,dia beli jela kain ela.. berserah je samada ade org nak amik utk jahit or x..

Untuk bergerak ke sana, aku n adik2 aku telah MEMINJAM kereta ayah kami untuk berjalan-jalan..sori abah..terpaksalah...hehe
so,kitorang pun prgilah kedai pakaian yg dekat2 dengan MYDIN 2...
klu korang tau la kan...byk gile kain ela..
da pilih2 n beli, kitorang pun g la MYDIN lak..
beli brng skit2..

BARANG2 YG TELAH DIBELI ADALAH....
mcm biasalah..brng2 mknn utk bwk blik kampus..






sedap gile kot air ni


mcm biasa r...MAGGI..mknn yg wajib dibeli..



mule2 aku igtkan nak beli yg besar..
tpi pkir2 blik,sape yg nak mkn..sume org puasa..
nnt x hbs m'bzir..



BUBUR CUP..konon2 utk sahur la kan..haha
PADAHAL.............

Hurm...k ah
2 je cite tuk rini....
SELAMAT BERBUKA...
lg satu jam je...
sabar k sume...
daaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment